نقاشی عشق
تاريخ : جمعه 24 / 12 / 1390برچسب:, | 8:47 | نویسنده : mahdieh

 

با مداد رنگی روزه آمدنت را نقاشی میکنم و جاده های رفتنت را خط خطی! کسی برای من نیست. بیا غلط های زندگیم را به من بگو و زیر اشتباهاتم را خط بکش.بودنت مثله دریایی مرا در بر میگیرد آنجا که تو هستی،ماهیها هم نمیتوانند بییند چه رسد به من..............................!!! کدام صبح میایی؟ کدام چمدان مال تست؟بیا که درد دلم را فقط تو میفهمی

 

 

 

       

 

تو را هیچگاه نمی توانم از زندگی ام پاک کنم چون تو پاک هستی می توانم تو را خط خطی کنم که آن وقت در زندان خط هایم برای همیشه ماندگار میشوی و وقتی که نیستی بی رنگی روزهایم را با مداد رنگی های یادت رنگ می زنم

 

بهترین تصاویر در بهار بیست www.bahar22.com



نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت9:50---24 اسفند 1390
ببخشید ازبس وبلاگت قشنگ بود یادم رفت آدرسمو بدم

amir
ساعت9:46---24 اسفند 1390
سلام
امیدوارم 4شنبه سوری بهت خوش گذشته باشه

مایل هستی تبادل لینک کنیم
چون وبت خیلی خشکله
دلت خواست خبر بده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پیچک